Supremo

Vzdálená plocha:
jednoduché, rychlé a bezpečné připojení

Přístup k jakémukoli zařízení kdykoli a kdekoli.

Supremo denně použije více než 1,2 milionu uživatelů

Snadné a rychlé

Supremo má intuitivní rozhraní a stačí jej jen spustit – nevyžaduje instalaci ani nastavování routerů či firewallů. Vzdálený přístup k počítači tak získáte rychle a jednoduše.

Bezpečné

Ke vzdálenému zařízení se připojíte bezpečně díky šifrování AES-256 a kompatibilitě UAC. Přístup vyžaduje ID a dynamické (nebo ručně nastavené) heslo.

Připraveno pro firemní prostředí

Supremo lze nastavit tak, aby se automaticky spustil při startu Windows, bez nutnosti zásahu uživatele. Předplatitelé si navíc mohou přizpůsobit vzhled aplikace vlastní značkou nebo logem a sdílet ji se svými zákazníky.

Cenově dostupné

S placeným plánem využijete Supremo naplno a bez omezení, včetně všech pokročilých funkcí. Pro nekomerční nebo občasné použití je však Supremo i jeho aktualizace k dispozici zdarma.

Multiplatformní

Stáhněte pro všechny platformy a zařízení

Kompletní řešení pro vzdálenou plochu

  • Bezobslužný přístup
  • Vzdálený tisk
  • Přizpůsobitelné rozhraní
  • Přenos souborů
  • Online adresář
  • Chat
  • Online reporty
  • Sdílení kontaktů
  • Automatické aktualizace

Funkce

Přehled funkcí

Pokročilá vzdálená plocha a bezpečný, rychlý přenos souborů mezi zařízeními

Bezobslužný přístup

Plný přístup k bezobslužným počítačům či serverům získáte během chvilky – stačí jen pár kliknutí k instalaci.

Přenos souborů

Bezpečný a spolehlivý přenos souborů i složek mezi počítači během vzdáleného připojení.

Reporty online

Shromažďujte, zobrazujte, filtrujte a exportujte data o odchozích připojeních – užitečné pro efektivní správu a přesnou fakturaci Vašich služeb.

Vzdálený tisk

Pracujte s dokumenty na vzdáleném zařízení a jednoduše je vytiskněte na své místní tiskárně – stačí tuto funkci na vzdáleném počítači povolit.

Customizace

Podpora a přizpůsobení

Neomezené možnosti přizpůsobení přesně podle potřeb každého IT administrátora

Online adresář

Okamžitě zjistíte, zda jsou vaše kontakty online nebo offline, aniž byste se museli připojovat k jejich zařízením nebo získávat přístup.

Sdílení kontaktů

Sdílejte kontakty mezi sebou se svými partnery a pracujte online pro efektivnější a kvalitnější služby vzdálené podpory vaší společnosti.

Customizace rozhraní

Můžete si nakonfigurovat vlastní rozhraní s vaší značkou nebo logem a distribuovat jej svým zákazníkům ve vašich barvách pod vaší značkou.

Chat

Chat funguje během připojení ke vzdálené ploše. Komunikujte se zákazníky v reálném čase, optimalizujte podporu a zefektivněte pracovní postupy.

Automatická aktualizace

Abyste měli vždy k dispozici nejnovější funkce a maximální zabezpečení, můžete nastavit automatické aktualizace klientů na zařízeních.

API

Nakonfigurujte automatickou výměnu dat mezi konzolí a softwarem třetích stran pro efektivní a bezobslužnou synchronizaci informací.

Podpora

Fronta podpory a pokročilé funkce

Využijte toto profesionální řešení k poskytování podpory a nejlepších služeb vašim zákazníkům a usnadněte si práci

Fronta podpory

Aktivujte frontu podpory a přijímejte žádosti o podporu od svých zákazníků v posloupnosti jejich požadavků.

Automatické hromadné nasazení

Automaticky a hromadně konfigurujte i instalujte Supremo na všechna zařízení ve vaší síti.

Pokročilá vlastní konfigurace

Vytvořte si jednoho nebo více přizpůsobených klientů Supremo s pokročilými funkcemi a s preferovaným nastavením.

Správa licencí

Sledujte využití licencí v reálném čase zobrazením ID zařízení, která vaši licenci používají.

Informace o zařízeních

Zobrazte na dálku všechny informace týkající se vašich zařízení kdykoli a v reálném čase a kontrolujte tak jejich stav.

Kontrola stavu zařízení

Definujte zásady monitorování pro svá zařízení a nastavte parametry hodnocení stavu, abyste mohli dostávat personalizovaná oznámení.

Monitorování připojení

Zkontrolujte všechna příchozí a odchozí připojení ze zařízení přidružených k vašemu účtu.

Patch Management

Automatizujte kritické aktualizace pro zabezpečení vašich systémů a zvýšení výkonu pomocí efektivní správy aktualizací na všech vašich zařízeních s Windows.

Správa procesů, služeb a událostí

Monitorujte procesy, služby a události systému Windows v reálném čase, abyste zajistili optimální výkon systému a proaktivní řešení problémů.

Sdílení licencí

Umožněte svým zaměstnancům nebo spolupracovníkům používat váš plán, aniž byste jim museli sdělovat aktivační kód licence.

Fakturace vzdálené podpory

Vypočítejte si cenu za podporu provedenou vámi nebo vašimi operátory a automaticky získejte reporty a data pro fakturaci.

Správa uživatelů

Vytvořte a spravujte každého jednotlivého uživatele a operátora, který je součástí vašeho týmu.

Feedback

Co říkají zákazníci?

Reálné zkušenosti, opravdová spokojenost zákazníků

Supremo Professional

Vyzkoušejte naši konzoli k poskytování těch nejlepších služeb svým zákazníkům

  • Fronta podpory
  • Správa licencí
  • Monitorování připojení
  • Automatické hromadné nasazení
  • Vzdálená správa zařízení
  • Pokročilá vlastní konfigurace
  • Kontrola stavu zařízení

Produktový manažer

Ing. Martin Sliž
Email: ms@b2bsoft.cz
Tel.: (+420) 724 299 131

Email

Obecný kontakt:
info@b2bsoft.cz

Telefon

Kancelář:
(+420) 558 324 884

Máte nějakou otázku?

Napište nám a rádi Vám poskytneme více informací.